MARI BUAT DUIT :)

mari kenal mengenal

trimas kerana memasuki blog saya ! (ayt gile skema doww)

trimas jugak kerana menjadik kipas-susah-mati blog ku ! (perasaan la ko wey yong !)

aku adalah kipas-susah-mati terhadap :: pesbuking,mespesing,tagging,prenstering !! (sbenanye aku da lme ta buka fs aku..haha !)
aku juga kaki karok ! lalalalalalalal
aku juga sangat mangat suka jalan !

nk panggil aku ape ??
-yong ?
-aida ?
-illyana ?
-illy ?
-totok ?
-yana ?
-aida illyana ?
sume boleee...plih la..okeh ? :)

credits to ::
#..mummy
#..papa
#..adek
#..spupus spapats
#..him !
#..ieqa (BFF)
#..bell (BFF)
#..mek (BFF)
#..mia (BFF)
#..cida (BFF)
#..kengkawan laenn.. (rmai sgt ! klo nk list kn,smpai esok un x abes2 )
#..yg sedang membace jugak ! :)

Wednesday, March 10, 2010

cerita tentang gambarrr.. :)

~haa...nih kwn2 aku kt kampus...campus buddy la ktekannn..wktu nih time lunch..ad ag sowang..tp dye xde time nih coz berchenta..y dpn skali nih bell..blkg bell,aku..y tnjuk peace tuh mia..sbela mia,mek a.k.a jiha..blkg skali ieqa...suma merenk + cacat.. hahahaa


~haa..nih cacat due org nih nmenye ieqa n bell...saaangat cacat n gila...pntang jmpe hp y ader camera..msti nk snap pixca...xkire la hp saper2 un..hbis d gunanyerr...


~dr kiri,mek,aku n ieqa...muke ieqa ni mmg besepahh..sume pixca ade muke dye..nie afta abes exam..saje lepak2 area cafe....



*rindu korang smue.. :(

No comments:

Post a Comment