MARI BUAT DUIT :)

mari kenal mengenal

trimas kerana memasuki blog saya ! (ayt gile skema doww)

trimas jugak kerana menjadik kipas-susah-mati blog ku ! (perasaan la ko wey yong !)

aku adalah kipas-susah-mati terhadap :: pesbuking,mespesing,tagging,prenstering !! (sbenanye aku da lme ta buka fs aku..haha !)
aku juga kaki karok ! lalalalalalalal
aku juga sangat mangat suka jalan !

nk panggil aku ape ??
-yong ?
-aida ?
-illyana ?
-illy ?
-totok ?
-yana ?
-aida illyana ?
sume boleee...plih la..okeh ? :)

credits to ::
#..mummy
#..papa
#..adek
#..spupus spapats
#..him !
#..ieqa (BFF)
#..bell (BFF)
#..mek (BFF)
#..mia (BFF)
#..cida (BFF)
#..kengkawan laenn.. (rmai sgt ! klo nk list kn,smpai esok un x abes2 )
#..yg sedang membace jugak ! :)

Friday, March 12, 2010

umah ! home ! rumah ! house !

apesal la title camtu uh..

act,sok aku daa nk balekk...ta saba...da rindu kat my bilek y besepah lagik berteraburrr...hahah..1 week jer kt kajunx nih..tp y aku isaw nih,takot xder tiket bus sok..yela,kn cuty skula da start.so...sti ramei bebudak skula y nk balek..mntak2 ade tiket...aminn...

emm...bole bygkn journey 3 jam dok lam bus....uuu..sangat bosan ! nk2 plak kalo bus tuh tade radio...laaaagi bushan.da la aku tade hndsfree na dgr lagu kt hp..buleh plak aku tinggal hndsfree kt uma..adoiii....mmg kijer aku sok,tido jela kot lam bus..
walaupown bushan lam bus,aku tetap epy coz nk balek uma. :)
ta sbr nk balek..i mish yuh mummy !!!!

No comments:

Post a Comment