MARI BUAT DUIT :)

mari kenal mengenal

trimas kerana memasuki blog saya ! (ayt gile skema doww)

trimas jugak kerana menjadik kipas-susah-mati blog ku ! (perasaan la ko wey yong !)

aku adalah kipas-susah-mati terhadap :: pesbuking,mespesing,tagging,prenstering !! (sbenanye aku da lme ta buka fs aku..haha !)
aku juga kaki karok ! lalalalalalalal
aku juga sangat mangat suka jalan !

nk panggil aku ape ??
-yong ?
-aida ?
-illyana ?
-illy ?
-totok ?
-yana ?
-aida illyana ?
sume boleee...plih la..okeh ? :)

credits to ::
#..mummy
#..papa
#..adek
#..spupus spapats
#..him !
#..ieqa (BFF)
#..bell (BFF)
#..mek (BFF)
#..mia (BFF)
#..cida (BFF)
#..kengkawan laenn.. (rmai sgt ! klo nk list kn,smpai esok un x abes2 )
#..yg sedang membace jugak ! :)

Wednesday, March 10, 2010

hey !

hahahh..act aku tade idea nk ngarut per nihh...mlm nih blank skettt...but tumorrow,pasti ada karya kuh y gila lagi merenk.. tumorow never die ! agagaga.. :D btw,aku suda dpt result kuh 4 2nd sem nih...pe die..?na taw result ak???betol na taw nih?x nyesal klo taw result ak? oke2.. ak bgtw result ak kay.. heh ! in ur dream la aku nk bgtaw result aku taw ! aku sndirik x sanggup nk tgk result ku y bengong itu....ini kn pulak anda ! huahuahuah (act,ak malu na bgtaw :] ) parents ak un x taw lg aw..heee.. :) takot ouh nk bgtaww..ta psl2 kne power N 6t....pedih plak tlinge aku nih nk mdgrnyerr..ta thn oo klo da kne power N...oke laaa..nak p ber pesbuking n mespesging nih..sok2 ak ngaut2 kg okeh ! wink2 ;) adios ~

No comments:

Post a Comment