MARI BUAT DUIT :)

mari kenal mengenal

trimas kerana memasuki blog saya ! (ayt gile skema doww)

trimas jugak kerana menjadik kipas-susah-mati blog ku ! (perasaan la ko wey yong !)

aku adalah kipas-susah-mati terhadap :: pesbuking,mespesing,tagging,prenstering !! (sbenanye aku da lme ta buka fs aku..haha !)
aku juga kaki karok ! lalalalalalalal
aku juga sangat mangat suka jalan !

nk panggil aku ape ??
-yong ?
-aida ?
-illyana ?
-illy ?
-totok ?
-yana ?
-aida illyana ?
sume boleee...plih la..okeh ? :)

credits to ::
#..mummy
#..papa
#..adek
#..spupus spapats
#..him !
#..ieqa (BFF)
#..bell (BFF)
#..mek (BFF)
#..mia (BFF)
#..cida (BFF)
#..kengkawan laenn.. (rmai sgt ! klo nk list kn,smpai esok un x abes2 )
#..yg sedang membace jugak ! :)

Monday, March 15, 2010

MANDI MANDA DI LUBUK JED :)

bukan btu jed tu taww........ak xtaw ngape nme dye camtuh..tp ianya sejenis sungai :) sonok p mndy sungei besame2 family m.teh ku..my mum n my sis also ikut.......dr uma aku kire2 40 minutes camtuh...ikot kg ulu jempol..area uma  org asli..perjalanan y sangat mencabar tawww.....mne x nye...dye pnye jln tu btu kerikil taw..dolu2 elok jek tar..mby nk naek taraf
jalan kowt..but sampei d sane tuh,dye pnye sungei tuh not bad la...enviroment agak chantek laaa....penuh ngan batu batan....saket kaki....tgk aja kerenah kami di sana... =)

on da wayy.....

~batu kerikil ouh...



~umah orang asli...ade astro taww


di lokasi :)




~aku n kazenkuh



~kami lagi :)


~lagi skali :D



*bile nk transfer pic lam notebook,baru aku pasan yg pic aku yg kazen aku snap tuh xsave !!! damn !! patot la pic ta banyakkkk.........sayangnyerrr........klo ta,msti chantekk...nmpk surrounding dye...




1 comment:

  1. ko duk jaya diri?

    skolah afzan ke? batch mane? haha aku tgh cari gambo lubuk yu ngan lubuk jed..kira aku cilok gambo blog aok je la

    ReplyDelete