MARI BUAT DUIT :)

mari kenal mengenal

trimas kerana memasuki blog saya ! (ayt gile skema doww)

trimas jugak kerana menjadik kipas-susah-mati blog ku ! (perasaan la ko wey yong !)

aku adalah kipas-susah-mati terhadap :: pesbuking,mespesing,tagging,prenstering !! (sbenanye aku da lme ta buka fs aku..haha !)
aku juga kaki karok ! lalalalalalalal
aku juga sangat mangat suka jalan !

nk panggil aku ape ??
-yong ?
-aida ?
-illyana ?
-illy ?
-totok ?
-yana ?
-aida illyana ?
sume boleee...plih la..okeh ? :)

credits to ::
#..mummy
#..papa
#..adek
#..spupus spapats
#..him !
#..ieqa (BFF)
#..bell (BFF)
#..mek (BFF)
#..mia (BFF)
#..cida (BFF)
#..kengkawan laenn.. (rmai sgt ! klo nk list kn,smpai esok un x abes2 )
#..yg sedang membace jugak ! :)

Tuesday, March 9, 2010

hooiii

title menjerit !
hahah
kebosanan bertmbah !!
kakak nih merengek2 pulakkk..nk kate lapa,aku da kasik dye mkn.. (aym grg n roti canai segera jer..hee )
ayt dye yg asyik kua dr mulut dye, "ayah mane...., mama mane....., atuk mane....., adik mane...."
letih da aku jwb...dkt 10 ratus kali jwb da... sket2 nanges... letih oo cengginih.....
yes !! dia menangis lagi !! biakan !! HAHAH *(jht ouh aku)

No comments:

Post a Comment