MARI BUAT DUIT :)

mari kenal mengenal

trimas kerana memasuki blog saya ! (ayt gile skema doww)

trimas jugak kerana menjadik kipas-susah-mati blog ku ! (perasaan la ko wey yong !)

aku adalah kipas-susah-mati terhadap :: pesbuking,mespesing,tagging,prenstering !! (sbenanye aku da lme ta buka fs aku..haha !)
aku juga kaki karok ! lalalalalalalal
aku juga sangat mangat suka jalan !

nk panggil aku ape ??
-yong ?
-aida ?
-illyana ?
-illy ?
-totok ?
-yana ?
-aida illyana ?
sume boleee...plih la..okeh ? :)

credits to ::
#..mummy
#..papa
#..adek
#..spupus spapats
#..him !
#..ieqa (BFF)
#..bell (BFF)
#..mek (BFF)
#..mia (BFF)
#..cida (BFF)
#..kengkawan laenn.. (rmai sgt ! klo nk list kn,smpai esok un x abes2 )
#..yg sedang membace jugak ! :)

Thursday, March 11, 2010

tringat zaman skolaaa...


tdy aku ikot kazen aku p skola dye...ade latihan kebudayaan...aku tgk bdk tarian...khusyuk ouh aku tgk dowang........ coz aku ske mnde2 camtuh....tgk bebudk tuh menari,tringat aku mase skola dulu2...aku pena la wkil skola lam tarian tuh..tapi aku masuk joget n zapin johor...sronok taw...tgk jela pic tuhh..muke ta pyh ckp la kn..mmg cam badut la...ahhaha..malu sial muke pkai make up tebal2...gila geli aku..dkt sejam lak aku nk cuci muke pas abes show...tp tu la...dkt tmpt aku blaja skg,tade mnde2 cmnih..klo x,grenti aku join pnye lah !

No comments:

Post a Comment